Scris pe 03-07-2009 capitol Carneţelul lui Suzi

Anunţ cu durere în glas că foarte curînd o să plec în vacanţă pînă la începutul lui august… neaaa n-am nici o durere nicăieri, abia aştept <insert dans tribal>!, de fapt mă doare sufletul că nu mai intru în costumele de balerină de anul trecut, deci va trebui să-mi cumpăr altele. Ce este bine să iei pe plajă? Leviatanul sau Inimi în cenuşă? Inimi în cenuşă nu cred că există, tocmai le-am inventat eu şi îmi pare rău, am o viziune a două inimi pe bune în cenuşă pe bune, ceea ce e cam gotic.  Am găsit un titlu, Curenţi ascunşi! – este cu un om de afaceri grec şi o tipă paranormală, sună mai bine decît ce aş fi scris eu în Inimi în cenuşă!

Eu cred că pe plajă trebuie să iei cărţi care te reprezintă, de exemplu, dacă văd pe un cearşaf Sonete de Şexpir în original o să fiu convinsă că persoana respectivă are nişte gusturi foarte … elegante? Dacă văd un teanc de integrame strîmb din nas. Pe de altă parte, mă gîndesc cîtă voinţă trebuie să aibă cineva să citească asemenea poezie, cînd în jur se aud zgomote specific plajei, adică copii, poza cu maimuţa, oferte de plimbare cu banana, fraze de genul “mai luăm o bere sau facem un fodbal” “Izabela vină la mama imediat!!”, valurile rîul ramul… eu n-am putut niciodată să citesc la plajă, nici ziare nu citesc, dar nici nu pot sta ca plăcinta să mă uit în cer sau în nisip, iau o carte, mi-o pun pe cap şi trag cu ochiul la vecini. Mă întreb ce carte să-mi iau anul ăsta. S-o iau tot pe aia de anul trecut?

3072009 Tofifi… Tofifili astea sînt bune. Faza proastă este că eu le-am confundat cu caramelele, denumite popular toffee. Bine, acuma experţii în toffee-uri, fudge-uri, marshmallow-uri pot să îmi nuanţeze ce este de fapt toffee-ul, să zicem că eu mă refer la caramea.

Văd eu la magazin o pungă de din astea toffee şi zic la vînzătoare:  - And a bag of tofiiifiiiz pliiiz! - Wha’?! – Tofiiifiiz!… – Toufi? – Yea, tofifi… – Toufi! Noroc că m-a pus să citesc ambalajul, altfel nu mă lăsam. Da, am fost dezamăgită să constat că nu e acelaşi lucru, nici ca nume nici ca aspect, acuma tocmai îmi încerc plombele cu ele.

Ştie cineva cumva de ce poartă oamenii ceasul la mîna stingă? Zilele astea am o problemă cu mîna stîngă deci mi-am pus ceasul la dreapta în fine şi mi-am dat seama că eu port ceasul la stînga fără nici un motiv clar. Dar ce e clar e că ceasurile sînt făcute pentru stînga şi nu pricep de ce nu sînt şi pentru dreapta.

59 comentarii

Jul 03 2009 @ 13:09, Monica :

la cărţi, nu-ş ce să zic, eu tocmai m-am remarcat la termele loco cu o revistă Oprah după care cu “Trei dinţi din faţă” deci orice părere pozitivă construită de duamna mai sus menţionată o fi fost schimbată de domnul Sorescu, RIP şi alte alea.
Cât despre ceas la mâna stângă, aparatul de măsurat timpul nu e făcut neapărat să stea pe vreo mână anume decât că s-a constatat după momentul în care domnii nu l-au mai vrut în buzunar, cum mi se pare mie corect, că, dacă îl ţine cineva pe mâna dreaptă şi e dreptaci, ceasul e spart/zgâriat etc…Eu nu mai port ceas de când cu momentul Mexic şi mă îngrijorez că nu prea mă mai interesează cât e ceasul! Treaba lui! Îmi ajunge în mare că e soarele de trei suliţi pe cer sau nu ori că mi-e somn. Ţie nu?

Jul 03 2009 @ 13:56, Suzi :

Cum? Ai citit Oprah si 3 dinţi şi te-ai bucurat de Oprah şi nu de Sorescu?
Aparatu de timp e facut sa steie pe stinga, fiindca are cheiţa manevrabila cind il tii pe stinga, intelegi, de-aia ma intreb.
Eu port ceasul pentru ca imi place de el.

Jul 03 2009 @ 16:51, natty :

legat de ceas – cred ca are legatura cu inima, ca mai demult erau ceasuri mecanice si trebuiau sa fie intoarse si ceva legat de puls – nu stiu cred ca totusi nu :) nu stiu! ma enerveaza ca nu stiu :)
ps.m-am saturat sa ploua in fiecare zi!

Jul 03 2009 @ 18:32, Monica :

eu ma bucur de Sorescu, dar am o bănuială că impresia celor din jur s-a transformat in rău.
pai cu timpul or fi observat ca lumea tine ceasul pe stanga si au pus ţimburuşul ala astfel incat…mie mi se parea super sa poarte cineva ceas pe dreapta, ca nu era in rand cu lumea.
tocmai am rascolit printr+o cutie cu nimicuri si mi’am gasit unceas rusesc rosu din plastic, cu elefant, de pus la gat. atre ţîmburuşul sus.

Jul 03 2009 @ 18:32, Monica :

PS mie îmi place că ploo în fiecare zi, mp simt la tropice.

Jul 03 2009 @ 19:34, Suzi :

Natty:D desigur cu pulsu, cum sa nu, ceasurile se opresc daca nu mai simt pulsu….:D
Lasa nu fi suparata, vine toamna si o sa fie soare! Te inteleg cu vremea aiurea, sa stii. E deprimant.

Jul 03 2009 @ 19:36, Suzi :

Monica, ai ceas cu elefant?! O bellissim! Am avut si eu un ceas de pus la git in forma de buburuza, mult mi-a placut, ar trebui sa se faca numai ceasuri Disney asa, pentru toata lumea!
Nu prea inteleg cum e cu Sorescu, e un val antisorescu acuma or ceva?

Jul 03 2009 @ 20:37, zizi serban :

vai,duduia suzi,ce neinsemnata ma simt. io la plaja iau doar cartile de joc.oare astea sa ma reprezinte? m-ati pus intr-o maxima dilema.vai,vai!
:xbc:

Jul 03 2009 @ 20:43, Suzi :

Aiii Zizii! Uitasem de cartile de joc! Sa stii ca si eu le iau, in special dupa-amiaza, cind e soarele mai putin puternic sa-mi dau pasiente, tu joci carti cu ultravioletele in plina actiune? Sau le pui pe ochi sa nu bata soarele direct?

Jul 03 2009 @ 20:47, vera :

duamna suzi, cu cititu pe plaja ie un coshmar. Mai bine iti pui in cap cartea de anu trecut, ma gindex ca deja s-a decolorat si ce sa mai strici inco coperta degeaba? Daca tot e doar pentru ideea de cozoroc.
Mie bunica maternela, care purta ceasul pe stinga, dar cu inchizatoarea pe fatza si ceasul pe partea interioara a incheieturii, in ideea sa fie protejat, ca deh! pe vremea ei ceasul era scump si considerat un obiect oarecum de lux, mi-a zis ca motivul pt. care ceasul se poarta pe stinga este ca sa fie protejat, caci oamenii cu dreapta fac treaba si risca sa-si pocneasca ceasurile sau sa le distruga in diverse feluri. Eu nu cred ca e ceva cu pulsul, dar, desigur, nu e imposibil.
Unde mergi la mare?
Io sint acush la Ljubljana si nu mai fac sorbet (chestii elegante, cu amici frmncezi), ci musaca de vinete (chestii fruste, pt. compatriotzi suferinzi dupa mincare romaneasca). Si voiu sa fac nitzel turism montagnard si forestier (forrest). Vacantza sublima va doresc si sauzim de bine.

Monica, cum te-ai dovedit o mare hartista vizuala in episodul precedent, fa-ne si dta un desen/schitza/poza a ceasului cu elefant: mor de invidie.

Jul 03 2009 @ 21:07, zizi serban :

pai io nu ma duc la plaja fara umbrela.deci actiunea ultravioleNtelor pa pielea-mi balana nu ie prea puternica. pasente nu dau,da jucam un tabinet,un rent,un macao,de astea.
de fapt mie nu-mi prea place la soare,ca am pielea supersensibila si ma ard,ma cojesc,mi se jupoaie nasul,fac pistrui,am jde mii de alunite,mai bine stau pa sezlog la chiscina si citesc james joyce,nu?:)

Jul 04 2009 @ 07:45, Suzi :

Vera, distractie frumoasa in Ljubljana padure munte musaca!:)
Faza cu ceasul protejat asa m-am gindit si eu ca trebuie sa fie. Vrei sa spui ca bunica ta tinea ceasul cu fatza-n jos? Si la ce-i folosea daca nu vedea cit e ora?:)

Jul 04 2009 @ 07:47, Suzi :

Ah Zizi, inteleg cu plaja, tu te duci pentru peisaj apa si aerosoli. Mi se pare chiar rezonabil, eu nu inteleg de ce oamenii insista sa ajunga cit mai maro, am impresia ca e un semn de bunastare sa fii cit mai negru, ca adica ti-ai permis material vorbind sa stai cit mai mult la plaja!:D Mna.

Jul 04 2009 @ 10:35, oompa :

Dadada, subscriu la opinii, io am vazut oameni care poarta ceasu’ si pe dreapta, dar erau stangaci! Deci ideea e sa nu fie pe mana cu care faci ‘treaba’, oricare-ar fi aia (mana sau treaba).

Jul 05 2009 @ 06:03, Monica :

nuuuu, nu e val antisorescu, da’revista bate cartea, in rautatea mea, la plaja.
ieri doo doamne jucau carti – ceva cu scor- pe sezlongurile alaturate. M-am simtit exclusa că nua veau nevoie de un al treilea,să me cheme,să ne împrietenim

Jul 05 2009 @ 06:04, Monica :

a, ca uitasem, Vera (ce frumos că eşti la Ljubliana!)o să desenez, dar desigur, ceasul-elefant-rusesc-mecanic.
tocmai am primit un ceas cu baterie pus intr-o floare din lemn, cureaua din bile de lemn prinse in elastic. pentru asta nu ma ataca pe strada in Mexic.

Jul 05 2009 @ 08:41, mimi blonda :

conced placut Suziiiii!!!…da despre 4 giulai, nimeni nimic? na, nu-i bai. io zic asa: o lectura buna si captivanta pe plaja ar fi sandra braun. cand se ajunge la descrierile hot, sanul plin si rozaliu, butonasi maronii, coapse cambrate, solduri amfora etc, se pot identifica persoanele din imediata apropiere care prezinta similitudini cu personajele. daca-i vorba de masculi, musai ca identificarea sa fie facuta inainte de intrarea lor in apa marii, ca la iesire nu va semana niciunu cu personaju (daca-i rece apa). no, cred ca ideea era buna, da nu stiu daca m-am esprimat coerent, ca-s tare intzapata. Veraa,..padure, munte, musaca, CAPUSE!! aveti grija, nu plecati fara un spray de protectie impotriva lor, ca nu-i de gluma! si un antibiotic, doxiciclina. in cazul in care v-a muscat incepeti si luati, una dimineata si una seara,cu papa.

Jul 05 2009 @ 11:05, vera :

suzi – nu, nu asa. Imagineaza-ti ca, in loc sa iti pui ceasul normal, rasucesti mina-antebratul, si ti-l pui in asa fel incit sa te uiti la el intorcind mina (incheietura), la 180¨grade fatza de cum faci in stilul clasic. Nu meai zis unde mergi la mare.

monica – it sounds better and better. Vrei sa zici ca in Mexic te ataca pe strada pt. un ceas oarecare de 50 de dolari?

mimi blondie – am intzeles. Nu stiu daca aici sint capuse, voi comunica familiei, merci. Sa vedem cum ne descurcam cu diversele alergii la substantze si mirosuri, ca asta cu sprayu pe pielitza nu e chiar fleur a l’oreille.

Jul 05 2009 @ 13:12, Monica :

Vera: cam da.

Jul 06 2009 @ 11:45, Ovidiu :

Iaca ce am citit eu de la seful meu azi dimineata dupa un weekend prin Melk si Aggstein: “zumindest wenn ich nicht gerade gemütlich im Pool liege” – adica unii stau in piscina cind eu muncesc!!!????

Si altii la Liubliana, altii pe plaja, altii etc. Ce ma enervati de nervi cu vacantele voastre.

Ceasul il porti de obicei pe mina care o folosesti mai putin si asta se intimpla in geenral cu stinga – de exemplu daca scrii cu dreapta. Pe de alta parte, poti sa iti pui mai usor ceasul la cealalta mina folosind stinga sau dreapta. In cazul meu e dreapta. Mai e si o chestiune de istorie – ceasurile erau foarte scumpe in vremuri de mult apuse si erau si sensibile si atunci pt a mai scadea riscul degradarii rapide a ceasului, oamenii il purtau la mina stinga.

Daca doresti sa porti ceas pe mina dreapta, exista ceasuri ce au sistemul mecanic adaptat dreptacilor.

Jul 06 2009 @ 19:14, Suzi :

Mimi, mai traieste Sandra Braun?!:D Deci nu pot sa citesc cu ce zici tu, ca sint copii acolo cu mine!!

Jul 06 2009 @ 19:14, Suzi :

Vera, la Mamaia.

Jul 06 2009 @ 19:15, Suzi :

Ovidiu e hai, da tu cind nu te laudai dar ne spuneai ca esti nush pe unde si pe unde si noi inghiteam in sec, ti-era bine?!:D Lasa… mai stai si tu pe-acasa, a venit vremea dreptatii!

Jul 06 2009 @ 21:42, Ovidiu :

A, da? Ei bine, uite ca eu la sfirsitul saptaminii trecute am fost la Melk si la Aggstein. Dar nu asta era ideea. Ideea e ca m-ati enervat cu vacantele voastre si ca adica de ce dom’le tre’ sa se faca dreptate? Ce e dreptatea? Uite, e drept ca eu din lista asta: http://traveler.nationalgeographic.com/2008/11/historic-destinations-rated/list-text am fost anul asta in cele de pe locurile 1,3,5,7,14 si 17? >:)

Jul 06 2009 @ 21:53, vera :

monica – nu stiam. Si atunci, de ce stai tu acolo, fetitza draga? sa te mug niste nemernici pentru un inel de 17 dolari? Canadieni?

suzico – esti tare! sa ne zici cum ie.
Si, da, ai dreptate extraordinar: sa vina, domne, odata, vremea dreptatzii.

ovidiu – domnule, dta nu ai rushine. Pai, io sint la familie, nu in vacantza. Moreover, dta muncesti pt. bani, iar io sint cam paupera. Ca nu prea-mi place munca. In plus, nici nu voiu sa vaz ce destinatzii ai avut anul asta, dar numarind cifrele pe care ni le dai – si presupozind ca fiecare reprezinta ALTA destinatie, pai- ma scuzi, fuseshi in 6 locuri intre 1 ian.-1 iulie 2009 si ne afuriseshti PE NOI?

Jul 06 2009 @ 21:56, Suzi :

Bai Ovidiu, deci ma leshi? Ai harta lumii cu steguleţe si le tot bifezi?! ( Ia zi, a fost frumos, nu sint deloc invidioasa!!!!) :)

Jul 06 2009 @ 21:59, Suzi :

Vera, turistic e interesant, ştiu deja cum e, cazarea e ok, plaja e mişto, mîncarea e jalnică, dar eu mă îndop cu ciorbă şi bere. Mă duc acolo pentru că sîntem mai mulţi prieteni şi neamuri şi ne simţim bine împreună, nici o scofală dincolo de aspectul anturajjjistic!:)

Jul 06 2009 @ 22:04, vera :

suzi, papushika mititika, vezi la vio, ca are niste unii, vecini cica, care au taiat un pom si io voiu sa facem un kommando, sa o ajutam sa-i pesterizeze total de acu inainte, da stii ca am creieru likefiat si imi trebe s-o conving si s-o ajut cu idei de rautatzi si poate, inainte de mergi la Mamaia, dai si tu p-aci vreo idee, doo.

Jul 07 2009 @ 08:09, Ovidiu :

Vera, Suzi, nu va las, dar sincer e nasol mai, voi stiti citi bani se cheltuie cu asta? Si stiti ce nasol este sa nu fii in vacanta sau sa nu fii la neamuri sau sa nu fii la prieteni? Stiti voi ce nasol este sa te trezesti dimineata si sa mergi cu autobuzul la serviciu si dat fiind ca altii sunt in vacanta sa trebuiasca sa faci si munca altora? Ar fi bine sa nu stiti ca eu acum m-as cai pentru plimbarile alea daca stiam ca voi fi fiind atit de drastic pedepsit de soarta.

Jul 07 2009 @ 09:49, vera :

ovidiu
cu ce se cheltuie bani multi? nu inteleg nimic din ce aberezi dta aici. Iesti adult, cistigatzi existentza cinstit si mergi in vacantza cind se poate si nu te mai pleurnisha asa.
Daca imi facetzi observatzie ca ear am folosit un verb frantzozesc, pe care nul shtitzi, va afurisex.
Ovidiu, singuru punct in care compatisez este ca tre sa faci treaba la altzii. Asta da, e scirboshel. Aide, capu sus, o ieshi soarele si pe ulicioara/stradela/aleia ta. Cind noi o sa fim la treaba, io sa fac cemie mai drag pe lume adica rapoarte, ceilaltzi fiecare la birou sau, iara dta calare pe aerienele mapamondei.

Jul 07 2009 @ 10:01, Suzi :

Tu vorbesti serios, Ovidiu?! Care munca altora o faci?! Si tu cind ai fost plecat cine ti-a facut munca?!

Jul 07 2009 @ 10:11, vera :

ovidiu
Acu, ca vaz ce a zis duduia suzi, imi dau seama ca da, are dreptate si nici macar pentru ca faci treaba altora nu trebuie sa compatisez cu dta, ca si astia, altzii, au facut treaba dumitale, cita vreme ai voiajat tu. Asa ca, gata! Over cu momentul de compassion. La munca, nu la cershit!

Aduc pe aceasta cale multzumiri lui suzi, papushica mica, cea ATITA de.

Jul 07 2009 @ 10:25, Ovidiu :

Ciiiiii? Pai miiii nu mi-o facut nimeni munca. Dar e greu sa va explic di ci e asa. Ci m-as fi bucurat eu sa fii cineva care sa imi faca mii treaba… Asadar Vera, daca zice civa Suzi, imi pierd si ultimul compatimitor… Lasa ca am sa va scriu eu di pi meleagurile mapamondului cind o reveni el vriemea mea.

Jul 07 2009 @ 12:05, vera :

ovidiu – da, domne, pe ia o iubex mai mult. decit ca pe oricine din saibarspeis.

vezi, bre, suzi, ce imi zice domnu asta? ridica pretentzii de afectiune, si nu intzelege loialitatea dintre gagice.

Jul 07 2009 @ 12:13, Suzi :

Te şantajează sentimental, mi se pare normal, şi eu aş face la fel!:)
De obicei Ovidiu dacă e ofticat îmi trimite un mail cu înjurături, în cazul de faţă a tăcut, înseamnă că nu l-ai făcut să plîngă. Încă.:d

Jul 07 2009 @ 12:39, vera :

Anceput iar sa ploua, asa ca am tot timpu din lume sa mancontrez cu voi. Iara tu, suzi, rushine! care iotz fac declaratzii damoare pe Interneta, iar dta zici ca bine-mi face omu asta (mama, ce ploo! deluviu!, tre saprinz lumina, ziuan amiaza mare)ca ma shantajeaza sentimental ca SI TU meai face asta. Bre, vezi ca eream mai bine cu Iocan, cind ii dadusem devotziunea me, ca num creia probleme, num respundea opraznic, tacea cuminte la locu lui, modest si ponderat.

ovidiu – nu te-am facut sa bocesti, sa salte camashutza pe dta? Pai, stiu io, sa-ncerc cu ceva copilarie nefericita? extinctzia fiintzei umane in the next 6 months, inainte sa iei tu conced sa ne faci sic-sic prin epistolare? sau lupta titanica, cu boala si moartea, a unui sportiv celebru, cu 1 ora inainte de concursul olimpic la care e favorit pt. medaglia doro?

Jul 07 2009 @ 12:43, Ovidiu :

Nu vero, nu m-ai facut sa pling, si ti-am spus si de ce, dar aici: http://www.moara-lu-bunicu.org/suzi/apa-milenara/ Asta ca sa vada toata lumea contrele noastre >:)

Jul 07 2009 @ 12:47, Suzi :

Da, da, toată lumea şantajează pe toată lumea, de ex şi tu faci acuma acelaşi lucru cînd îmi zici de Iocan, ceea ce mi se pare rezonabil, apelezi la sentimentele mele de camaraderie intrafeminină ca io să sar să zic vai Vera io nu te-aş profita de pe urma sentimentelor tale alese!
Mă duc să mănînc, am gîndit deja prea mult pen mine azi!

Jul 07 2009 @ 12:54, Ovidiu :

Asa, asa, ia-ti di ea ca e reaua si isi retrage compatimirile cind si cum vrea ea. Zi-i n-o lasa!

Jul 07 2009 @ 13:15, vera :

Cetatzene, oi fi io mai lenta, asa, la creer, da pina si io ma prinz ca dta vrei sa nenvraj besti. Si oricita vina are suzi, ca ie a dracu si de acord ca tu sa ma santajezi sentimental, io imi respect principiile si nu cedez, mantzelegi, unui domn, ca sa jeopardizez amicitzia cu o duduie.
In plus, mi-ai spus “verO”, la vocativ, ceea ce nu suport, asa ca oricum nu mai am nici urma de bunavointza fatza de dumneata. Lipsashti din ochii mei!!!!!!!!!!!!!

Jul 07 2009 @ 13:29, Ovidiu :

=))

Da’ chiar regret ca acum lipsasc din ochii tai, ca asa as fi vrut sa te vad nevrozata de incercarile mele de a invrajbi lumea >:)

Jul 07 2009 @ 14:03, Suzi :

Vera, de un sa stie bietu Ovidiu ca tie nu-ti place vocativu?:d
Daca te mai striga Vero, poti sa-l strigi si tu Ovy!:P

Jul 07 2009 @ 15:44, vera :

Nu, caci “vero” mi se pare atit de vulgar si grosolan, ca “OvY” nu e suficient de tare, in acelasi registru si num da satisfactzie. Da, trebuia sa stie ca suna urit.

Jul 07 2009 @ 15:50, Ovidiu :

Atunci cauta vocativul la Ovidiu :-p

Ei uite, bunele maniere imi spun ca trebuie sa imi cer scuze pentru deranjamentul provocat prin utulizarea vocativului “Vero” in locul substantivului propriu “Vera”. Dar Suzi avu dreptate, omul nu are de unde a sti ce ii place sau ce nu ii place altcuiva, asa, prin simpla interfata a morii lu’ bunicu.

Oricum, ma simt in continuare deranjat de retragerea compatimirilor si prin urmare voi lua atitudine si pe viitor. [-(

Jul 07 2009 @ 15:50, Suzi :

Ovy pentru ca acum o vreme l-am alintat noi asa si s-a nervat cam ca tine acuma.
Vero e vulgar? :D Tot vocativul e vulgar, limba romana e de vina, nu Ovidiu, credca de aia nici nu e folosit prea des. In afara de Ovidiu pe care il apuca formulele alambicate… sau poate asa se vorbeste la el acasa!:D

Jul 07 2009 @ 15:57, Ovidiu :

Vai, adica cum e vocativul vulgar? Da’ de ce? Ca omul nu paote spune Suzo sau Ovidio. Dar poate spune Vero ca de aia exista, ca sa il poate spune. Ce formule alambicate? Pe mama mea eu o strig mereu Gina si nu exista vocativ pentru asta, pentru tata nu exista, iar de vreo 2 ani stau singur pe meleaguri straine si nu am cum a utiliza vocativul pe aici. Tam tam!

Jul 07 2009 @ 15:59, Suzi :

Da tu stii ca vocativu lu Gina e Gino… Ovidiule e vocativu lui Ovidiu :) E vulgar in sensu ca e peiorativ nu stiu cum, adica si mie mi se pare asa, orice ai zice tu.

Jul 07 2009 @ 16:01, Ovidiu :

da, Ovidiule e, corect, iaca nu realizasi – Gino, nu am strigat niciodata si nu am folosit niciodata in ultimele decenii :-)

Jul 07 2009 @ 16:03, Suzi :

Daca i-ai zice lu maica-ta Gino io zic ca ar fi de efect!:D

Jul 07 2009 @ 18:33, vera :

Da, Ovidiule, sa-i zici mamei tale: “Gino, da tu mai aproape samovaru ala!” ar fi de mare efect. Sa ne spui si noua ce e spus doamna mama lui Ovidiu in aceasta situatzie.

suzi – Mie mi se pare ca un om educat stie, sau macar simtzeste, ca vocativul feminin este o forma relativ mitocaneasca de adresare, daca nu esti la tzara, sa zici: mai, Florico, fata, stringe puii aia ca s-o facut noapte!

Jul 08 2009 @ 08:12, Ovidiu :

La mine la tara nu ne-au invatat lectia asta si nici la capitolul simtiri sau simtaminte se pare ca nu stam mai bine. Asta este, ca cei ce am crescut in comunitatea respectiva sa traim cu aceste lacune educationale.

Jul 08 2009 @ 09:01, vera cimpeanu :

ovidiului – pai, ia-o pozitiv! La capitolul “Am mai invatzat ceva!”, ca nu e nimic mai mult decit atit, intre noi ramin sentimente – sper – cordiale, iar eu ramine sa ma straduiesc sa te fac sa plingi, sa nu ramin mai prejoasa de suzica.

Jul 08 2009 @ 09:08, Ovidiu :

Daca o luam negativ, iti scriam in limba jermana :D

Jul 08 2009 @ 10:29, vera :

Apsolvit jermana la facultate, asa, sa stii si tu; dont (nu gasesc apostrofu, sint pe laptop sloven, de pe care se lucreaza si in romana si engleza, e de mirare ca ma descurc shatita cit o fac!) jump to conclusions.

Jul 08 2009 @ 10:31, Suzi :

Taaaamdatatatututuuuummm… daca incepeti pe limbi, va rog sa oferiti traducere pentru telespectatorii necunoscatori, altfel sterg.:D

Jul 08 2009 @ 10:32, Ovidiu :

Pai stiam asta, si chiar pare-mi-se ca locuiesti prin Jermanica, oder? :)

Jul 08 2009 @ 10:34, Ovidiu :

vai Suzi nu stergea, nu stergea postul anterior, oder insamna “sau” [-o<

Jul 08 2009 @ 10:36, Suzi :

Nu ca nu sterg posturile, sterg numa cuvintele care nu le intelegem:) Oder ramine:D!

Jul 08 2009 @ 11:19, vera :

Madam Ikea, pai, stiu io dinainte ce cuvinte stie unu si altul? Io scriu cum im vine in viteza condeiului, iara dta ori stergi, ca io – stii – daca nu ie cu rautate, no hard feelings (haha!), ori imi zici ce sa traduc si io ma execut, zau, sa nu stea ploaia dacatz mintz.

Ovidiu – nu, ne incurci, sintem prea multe dame acilea. Si nici nu puteai sa stii, nu aveai nici cel mai mic indiciu, sint foarte atenta la ce scriu si tzin minte, daca sint detalii despre mine sau persoane de care chiar imi pasa. Nu stau in Germania, nu am stat niciodata, nu voi sta niciodata, urasc limba germana si nu o stiu, facultatea – in partea ei de germana – a fost un cosmar.





Comentează:

Click to hear an audio file of the anti-spam word