Scris pe 16-04-2008 capitol Suzi introspectează, Suzi sta la discutii

Nişte gînduri mă preocupă de cînd m-am înregistrat cu povestea şi am mai văzut şi că e loc de podcasting…
Aş vrea să întreb pe cine citeşte ce scriu eu, dragi cititori, aţi asculta posturi într-un blog mai degrabă decît să le citiţi dumneavoastră la lumina lumînării personale? Credeţi că faza asta cu audio este un moft, o toană, cuvîntul scris fiind mai şarmant totuşi?
Mai am o treabă pe care n-o înţeleg, faza cu abonaţii la fidăr (feeder) prin poştă este vreo şmecherie care-mi scapă? Este o opţiune pe care v-o doriţi şi eu nu o înţeleg? Este vreo diferenţă între bloglines, reader etc şi abonamentul respectiv?
Mulţumesc.

59 comentarii

Apr 16 2008 @ 07:26, Rares :

felicitari pentru blog (nu mai stiu cum am ajuns la tine, dar te citesc :) ). scriam pe un alt blog un comment ref.cartile audio, dar aici nu se mai potriveste, pentru ca tineam partea nevazatorilor. or, nevazatorii nu ar putea da click pe posturi, din pacate. poate ajuta, totusi, la ceva. fidarele…hmm:) gadgeturi…

Apr 16 2008 @ 08:02, alegzandra :

Eu am incercat sa ascult podcast-uri de exemplu, pe diferite teme si mi-am dat seama ca ori e obisnuinta, ori e prejudecata dar prefer sa citesc decat sa ascult vorbe. Plus ca probabil depinde si de continut: daca e fun, poate persoana respectiva nu se pricepe sa le si zica la fel de bine precum scrie (asta am intalnit deja). Dar poti sa faci de-amandoua, daca tot te-au lasat singura la birou! :D

Si referitor la ridar, cred ca tot in urma discutiilor de la tine m-am apucat sa folosesc, si e util, desi nu stiu a cui e vina, uneori sunt destul de in urma asteptand ridarul sa ma anunte, fata de clicaitul site-urilor din favorite.

Apr 16 2008 @ 08:04, Alen Deloc :

Nu e vorba de “mai degrabă”, ci de ceva complementar. Adică o dată pe săptămînă poţi “vorbi” un post în loc de a-l scrie.

Dar deşi ai o voce frumoasă, cu inflexiunile nu stai prea bine, cel puţin pe moment. Adică povestea era citită prea monoton, fără vioiciunea pe care o ai în scris. E în mod sigur ceva care ţine de lipsa de experienţă în faţa microfonului şi care probabil a apărut şi la ceilalţi care au citit poveşti (nu le-am ascultat, deci e doar o presupunere).

Apr 16 2008 @ 08:14, Fidel Fluxo :

Unii folosesc doar programele de poştă electronică şi nu au chef să folosească şi cititoare de fluxuri RSS, din comoditate sau pentru că nu au chef să înveţe cum funcţionează încă un soft. Se abonează la notificările prin poşta electronică şi cînd vine o notificare se duc pe sit şi citesc acolo. Eu totuşi recomand cititoarele de fluxuri de mai jos:

FeedDemon
http://www.newsgator.com/Individuals/FeedDemon/

GreatNews
http://www.curiostudio.com/

FeedReader
http://www.feedreader.com/

Apr 16 2008 @ 08:48, Bugul de Foc :

Blogul nu arată bine în Firefox 2. Meniul lateral (cel cu Comentarii Recente şi Posturi Recente) este afişat în josul paginii, nu în partea dreaptă-sus ca în Internet Explorer şi derivatele din el.

Apr 16 2008 @ 09:01, Bugul de Foc :

Ce am zis mai sus despre Firefox se aplică şi la Opera sau Safari, nici la ele nu e afişat corect meniul. Per total 30% din vizitatorii blogului (FF+Opera+Safari) nu îi văd bine aranjarea în pagină (însemnările se văd bine în toate programele). Testează şi cu programele de mai jos cînd faci schimbări la interfaţa blogului, nu sînt folosite însumat decît de 5-7% din utilizatori, dar e bine să fie şi ei luaţi în seamă.

http://www.opera.com/

http://www.apple.com/safari/

Apr 16 2008 @ 09:24, Suzi :

Rares, multumesc :)

Alegzandra, ai dreptate cu cititul, ah eu ma gindeam sa propun la diversi oameni sa citeasca posturile! De egzemplu tie!:P

Apr 16 2008 @ 09:27, Ovidiu :

NU as asculta!

Apr 16 2008 @ 09:31, Suzi :

Alen Deloc:D, da am vazut si io ca vorbesc ca hipnotizata, dar m-am gindit ca copiii au nevoie de ceva calm!:D
O sa mai incerc, in orce caz, multumesc ca esti sincer! Ma ajuta, cu toate ca nu-mi convine cind imi zice cineva ca nu stau bine cu inflexiunile!
:)

Fidel Fluxo, ma refer la daca e vreo calitate in plus, ca la o adica fiecare cititor foloseste ce simte el ca ii convine, ma gindeam daca astea cu abonamentele (ca tot vad o mie de abonati la nu stiu ce, cinsute abonati la flucsu cutare - pe diverse bloguri) si nu stiu daca e vreo smecherie. Dar am impresia ca cam nu.

Bugul de Foc (!!) da, am vazut, e o problema asta, o sa o dreg.

Apr 16 2008 @ 09:45, Suzi :

De ce nu ai asculta? Te intreb de curiozitate.

Apr 16 2008 @ 09:52, Fidel Fluxo :

Vrei să spui că te referi la ceva asemănător cu blogurile care folosesc FeedBurner, o chestie colorată pe care scrie “NNN readers”? Şi deasupra scrie uneori “Get Updates by E-Mail”? În cazul ăsta ai posibilitatea să te abonezi la flux în mod normal (cu ce program vrei sau cu Google Reader ori Bloglines) şi mai ai şi posibilitatea să te abonezi prin poşta electronică. Apoi cînd blogul e actualizat primeşti un mesaj cu însemnarea. Nu e mare lucru, nu ştiu dacă merită. Poţi să-l pui de probă, rău n-o să facă nimănui. E numai pentru cei care folosesc în principal poşta electronică sau programele de genul Outlook şi nu sînt interesaţi de altceva.

Uite un exemplu chiar pe blogul Feedburner în partea stîngă-sus::

http://blogs.feedburner.com/feedburner/

Apr 16 2008 @ 09:56, Alen Deloc :

Nu mă îndoiesc că stai bine cu inflexiunile în viaţa reală, deşi probabil că nu vorbeşti mai mult de 2 ore pe zi în română. Dar e altceva cînd stai în faţa unui microfon şi nu ai ca audienţă decît ecranul calculatorului. Cînd te-ai apucat de scris pe blog nu ai început de la zero, probabil că scrisesei sute de pagini pe hîrtie mai înainte. Aşa şi cu vorbitul, de-abia după 10-20 de “însemnări” vocale o să-ţi dai seama de performanţele tale actoriceşti.

Apr 16 2008 @ 10:07, tuvia :

mie mi’ar placea, din cand in cand.Si nu mi se pare ca ai vreo problema cu inflexiunile (auleu, asta ma duce cu gandul din nou la semantica, cred ca’s traumatisata). A fost foarte calm si potrivit pt.o poveste. Acum daca ar fi fost un post saltaretz despre suzi si uamenii din autobus (asa, random example) cred ca ar fi sunat altfel ;)

Anyway, yo votez cu “da”.Si in rest, habar n’am, numa pricep :”>

Apr 16 2008 @ 10:07, Suzi :

Fidel, da, ca ala da, nu stiam ce asa mare chestie. Vai citi abonati au!:D Eu mi-as face abonament pe mail. Apare mai repede pe mail decit pe reader de exemplu.
Dar daca stai numai cu notificarile asa, devine destul de impersonala toata treaba asta…
Ma mai gindesc, multumesc ca mi-ai zis.

Apr 16 2008 @ 10:11, Suzi :

Tuvia ii bun ii bun, multumesc! Parerea ta conteaza!

Io chiar ma gindeam ca e misto sa ai un blog frumos, faci cu voce si ai o voce enervanta si nu mai vine nimeni in blogu tau zbang te-ai ars.

Am vazut la reviste acuma ca au articole cu varianta audio si video ceea ce oricit as fi eu de conservatoare mi se pare totusi o idee foarte… eficienta cred! Si destul de personala cumva, ceea ce e un lucru bun.

Apr 16 2008 @ 10:17, optzecea :

feed reader-ul meu e bun ca l-am setat sa-mi descarce automat incluziunile (mp3iuri, paregzample) :D @-):-??

Apr 16 2008 @ 10:25, Suzi :

Pai ii bun… nu?:) Ca nu te mai duci in blogu omului, cum ar veni, ti se livreaza! Si poti sa citesti si pe mobil!:D

Apr 16 2008 @ 10:56, Liviu :

N-am cumparat pana acu nici o carte audio, desi piata lor s-a marit multicel in ultimul an. Sunt totusi sigur ca in cazul in care as cumpara una n-as asculta-o prea mult. Ma plictisesc repede - un actor nu poate recita o carte la fel de cursiv si de in acord cu publicul pe cat mi-o pot eu citi. Plus ca n-am fost niciodata atras de teatru, recitarea mi s-a parut mereu exagerata sau chiar falsa, in cazul unei carti audio n-as face altceva decat sa critic in gand prestatia actorului, in loc sa ascult cartea. Deci no carti audio pentru mine.

Cat despre blog, hmm. Am ascultat povestea citita de tine, subscriu la prima parte a parerii lu Alen Deloc (”ai o voce frumoasa”) dar… n-am ascultat-o pana la capat. :”> Nu din cauza de inflexiuni, din cauza ca dura prea mult. Eu la computer stau cu vreo zece pagini deschise, citesc cate ceva din fiecare, raspund aici, dau click dincolo - ca sa pot sa ascult toata povestea trebuia sa-mi incalc obiceiurile de comportament online.

Poate un post de blog vorbit as putea sa-l ascult integral, ca nu dureaza cat povestea. Nu stiu.

Apr 16 2008 @ 11:08, Suzi :

Caa sa spun drept, nici eu nu am ascultat inregistrarea facuta de mine decit o singura data sa vad ce-am debitat si nu am urmarit textul. Celelalte inregistrari nu le-am ascultat pentru ca nu m-am putut concentra! (sper sa nu se supere nimeni acuma)
La carte audio m-am gindit si eu daca as asculta si sint foarte in acord cu tine, nu mi se pare atractiva. Pentru ca mie mi se pare un efort mai mare sa ascult pe cineva decit sa citesc, deci si eu as prefera libertatea de miscare a cititului.

Ma gindeam ca e bine pentru cineva care nu stie sa citeasca, dar are totusi computer!:D

Apr 16 2008 @ 11:21, Alen Deloc :

Cărţile audio sînt foarte bune pentru anumite circumstanţe. Le poţi asculta cînd faci altceva (alergi, faci curat, dai la peşte) sau cînd n-ai condiţii prea bune de citit (călătoreşti în tren, autobuz, farfurie zburătoare). Normal că e indicat să asculţi cărţi mai uşurele, nu chestii serioase. Podcasturile au de obicei între 10-60 de minute, depinde despre ce se vorbeşte şi cîţi participă la discuţie. O însemnare de pe blog nu are cum să depăşească 10 minute.

Apr 16 2008 @ 11:28, Suzi :

Si tie ti se pare putin 10 minute de vorbit? Ca eu daca imi vorbeste cineva in telefon 10 minute continuu e posibil sa incep sa ma uit dupa muste.
Dar! am ascultat o lectura intr-o zi a unui articol din ziar, care! avea intr-adevar inflexiuni in voce, adica era vorbita cum am vorbi normal, adica hai bai ce mai faci chestii de-astea, deci lejera si nefiind scortoasa, mi s-a parut usor de urmarit - pina la un punct cind m-am plictisit, dar nu asta conteaza.
Ma gindesc ca s-ar putea sa fie si un fel de lipsa de antrenament asta cu audio, ca pina acuma internetul a fost numai pe scris! Si de aia sintem reticenti si probabil vom mai fi o vreme…

Apr 16 2008 @ 11:35, alegzandra :

haha, asta e o idee buna sa pui lumea sa citeasca post-urile tale dupa cum le suna lor mai ales pe unii sasaiti :-\

dar mi se mai pare si ca ce zici tu cu “internetul scris” seamana un pic a comparatie intre teatru radiofonic si film, adica nu prea a avut el succes decat cand nu exista vreo alternativa, nu?

Apr 16 2008 @ 11:40, Suzi :

Da ar fi un fel de teatru radiofonic, eu ascultam inainte teatru radiofonic, e drept ca nu aveam desene animate la teveu, acuma probabil suna ca dracu. Desi am vazut ca unii copii AU casete cu povesti! Ceea ce m-a mirat foarte foarte tare!!!

Da, esti sisiita?:) Te bagi la o lectura mica, post la alegere ?:)

Apr 16 2008 @ 11:41, Alen Deloc :

Eu ascult podcasturi de 60 de minute fără probleme, uneori îmi pare rău că se termină, deci 10 minute nu mi s-ar părea mult. Bineînţeles, dacă ar fi vorba de o poveste interesantă/amuzantă spusă frumos, antrenant.

Se pot presăra şi clipuri/interludii muzicale. Softul WildVoice Studio recomandat de Podd Kaster are nişte chestii audio cam ca emoticoniţele de pe blog, adică nişte sunete scurte care pot fi introduse pentru impresia artistică (răget de leu, orăcăit, etc.).

Podcasturile sînt o lume complet diferită de bloguri. Nu au un succes foarte mare pentru că nu sînt foarte cunoscute, dar cine are nevoie de ele le apreciază la justa lor valoare. În general sînt ascultate în maşină atunci cînd emisiunile de la radio sînt execrabile, adică 90% din timpul de emisie al radiourilor româneşti. În plus podcastul îl asculţi cînd vrei tu, nu trebuie să deschizi radioul la o anumită oră.

Apr 16 2008 @ 11:44, Suzi :

Da-mi si mie te rog un exemplu de podcast sa ascult si eu, ca nu prea am auzit pina acum - ca nu m-a lovit interesul, sa vad daca e antrenant sau nu :)

Apr 16 2008 @ 11:51, alegzandra :

doar daca ai ceva cu mult essssss…uite chiar o sa incerc, ca si-asa nu-i blogul meu, daca dau cu el de pamant selavii, nu :D?!

Apr 16 2008 @ 11:56, Suzi :

Uite chiar sa incerci, da trimite-mi si mie macar sa ascult umpic:)
Pai de ce sa dai cu el de pamint, ah, asa ne mai trece si noua plictisu!:D

Apr 16 2008 @ 12:14, Alen Deloc :

Depinde ce subiecte te interesează. Podcasturile sînt ca un fel de emisiuni radio. Majoritatea sînt făcute de “amatori” (în sensul de amatori în domeniul jurnalismului audio, nu al pregătirii în domeniul în care fac podcastul), dar există şi emisiuni de radio care sînt puse pe internet sub formă de podcast chiar de către radiourile care le produc.

http://www.blubrry.com/programs/

Sînt mai multe cataloage de podcasturi (grupate pe categorii), dar cel de mai sus îţi permite să le asculţi direct, deci poţi să asculţi cîte puţin şi apoi să te abonezi la cele care îţi plac. Pentru abonare poţi folosi Ziepod ( http://www.ziepod.com/ ) sau FeedDemon.

Apr 16 2008 @ 12:27, Suzi :

Acuma ma uit.
Aveam impresia mai demult ca imi zicesei tu de un blog si blogul ala cind l-am gasit eu avea niste posturi audio in el si acuma nu mai stiu care era…

Apr 16 2008 @ 13:03, Alen Deloc :

Nu contează, poţi face ca acum, cînd ai inserat un fişier mp3 în postul “15 Aprilie”. Am testat cu Feed Demon şi GreatNews şi ambele văd clar fişierul şi-l semnalizează cu un semn grafic special (agrafă în cazul FD). Fişierul poate fi descărcat sau deschis direct. FeedDemon poate descărca automat incluziunile (fişierele ataşate la posturi) dacă se face clic dreapta pe fluxul cu ele, apoi pe “Proprietăţile Fluxului” [Feed Properties], apoi pe tabul “Avansate” [Advanced] şi se bifează opţiunea “Descarcă automat incluziunile” [Automatically download enclosures]. Şi Feed Reader ( http://www.feedreader.com/ ) descarcă automat incluziunile. Nu ştiu cum stă treaba cu Google Reader sau Bloglines pentru că nu le folosesc.

Apr 16 2008 @ 13:23, Suzi :

In guglerider se vede cu un pleier al lui, care e mistocel.
Am vazut un pleier care mi s-o parut foarte dragut si am de gind sa-l pun… moment sa-l caut… http://www.1pixelout.net/code/audio-player-wordpress-plugin/

Apr 16 2008 @ 13:32, Ovidiu :

NU as asculta ca de exemplu:
- cum as mai cita - ar trebui sa fac transcrieri;
- ar trebui sa-mi pun casti ori eu de ex in campul muncii nu am cum face asta
- cautarea in texte nu o pot face daca ceva e vorbit
- e mai greu de facut tracking pe un subiect
- in general nu ascult de/pe nimeni :D - deh, defecul meu, ce sa-i faci

Apr 16 2008 @ 13:37, Suzi :

A da io nu m-am referit la disparitia textului!
Dar motivele tale sint… ale tale!:D Glumesc :) Motivele tale sint pertinente din p de v practic!:) Mi sa pare corect, de ce nu:)

Apr 16 2008 @ 13:45, Ovidiu :

aaaa, nu la disparitie te-ai referit? pai atunci asta ar fi un ficiăr nou, nederanjant pentru nimeni, cred eu.

Apr 16 2008 @ 14:13, Alen Deloc :

Lumea e tare speriată de transformarea lui “Aici scrie Suzi” în “Aici vorbeşte Suzi”. De fapt Suzi Blog va fi înlocuit de Suzi Şou, care va avea deviza “Aici scrie, vorbeşte şi filmează Suzi”, adică un spectacol total 3T (text, taifas şi televiziune), culmea divertismentului contemporan. Şoul va fi complet interactiv, cu contribuţii text, audio şi video venite din partea audienţei.

Apr 16 2008 @ 14:23, Suzi :

Daaa…:D o sa fie o distractie si-un tambalaaau!… nu stiu cum o sa fie, mi-e greu sa concep!:)
Camera de filmat tre sa-mi mai iau!:D Dupa aia ma las de servici si traiesc din donatii!:D Vai abia astept ziua aia!

Acuma, la drept vorbind, mi se pare chiar o idee stralucita asta cu audio, s-o vedea cum o merge. La entuziasmul cu care raspund cititorii nostri…!, merg pe mina mea. Si-a ta :) Si a lu Smilla!:)

Apr 16 2008 @ 14:50, Alen Deloc :

Nuuu, cum adică să renunţi la servici! Păi serviciul face parte din şou, nu pot fi abandonate aşa cu una cu două personaje ca Geisăn sau Pantera Roz…

E, nu sînt ei entuziasmaţi acum, dar stai să vezi cum o să se îmbulzească să trimită contribuţii din teritoriu. O să se ducă vestea, cînd o să vezi pe unul cu căştile la urechi rîzînd pe stradă sau în maşină o să ştii că e abonat la podcastul lui Suzi.

Apr 16 2008 @ 15:06, Oachi :

Hop si eu din papusoi !
Pot sa dau clic undeva si sa te ascult cum imi zici o poveste ? Ca io tot m-am uitat pe pagina asta si am dat clic mai peste tot, da’ vocea matale, cu inflexiuni sau fara n-am auzit-o. Help !!!

Apr 16 2008 @ 15:12, Suzi :

Vai creeezi!? :"> Ce viitor luminoos… deja ma vizualizez! 8->

Apr 16 2008 @ 15:14, Suzi :
Apr 16 2008 @ 15:45, Oachi :

Vaaaai Habarnam !!! Mi-am adus aminte pozele din carte !!! Doamne, cat ma bucur !!! :d/

Dar, … (intotdeauna exista si nenorocitul asta de “dar”) am sperat sa te aud citind una din insemnarile tale zilnice din blog.

Cand ti-am auzit vocea a fost asa WOW !!! VOCEA LU’ SUZI !!! si am ramas cu un zambet foarte tamp pe figura ; e o experienta cumva intima, cu o persoana pe care o citesti zi de zi de ceva vreme si careia ajungi acum sa ii cunosti o alta latura, tocmai acele inflexiuni ale vocii, care iti dezvaluie un alt aspect al aceluiasi om. Sa nu ma zici la lume, cred ca m-am emotionat un pic.

E o idee faina, merita exploatata (la un blog in care insemnarile zilnice sa fie si audio ma refer), daca te simti pregatita sa te lasi cunoscuta si in felul asta. Mie mi se pare ca un blog poate contine o viata inventata, daca autorul blogului doreste asta, dar vocea nu o poti “inventa”, mi se pare un element foarte personal si trebuie sa ai curaj sa te imparti asa cu o masa incomensurabila de necunoscuti. Totusi rugamintea mea ar fi sa si scrii tot ce spui, pentru mine o parte din farmecul insemnarilor tale decurge din transcrierile fonetice a tot felul de sunete si cuvinte in alte limbi (asa se cheama, transcrieri fonetice ? la chestii de genul “zdoing” sau “Uachin” ma gandesc), precum si din topica surprinzatoare a propozitiilor, care nu stiu daca poate fi redata si oral (mai bine zis nu stiu daca ar avea acelasi impact, fata de situatia cand vad propozitia respectiva scrisa).
Am scris asa mult si mi-i ruşini sâ trimit :"> Da’-mi fac curaj
:d

Apr 16 2008 @ 15:53, Suzi :

Oachi vai ce mult ai scris!:D:D

Toata povestea o gasesti la http://gramo.ro/habarnam/ citita de diversi blogari, asa ca poti sa te mai bucuri si de alte glasuri cristaline ale blogosferei noastre!:)

Nu stiu daca ma simt pregatita, dar e o jucarie noua si vreau sa vad cum este ea, de ce nu :) cine nu-i place, citeste doar textele. Care vor fi integrale, cred, sper!:)

Apr 16 2008 @ 16:19, Ovidiu :

mda

Apr 16 2008 @ 16:22, Suzi :

Ci nuţ convini Ovidiu?

Apr 16 2008 @ 16:26, Ovidiu :

“Care vor fi integrale, cred, sper!” - asta e alta marie, cu alta palarie. e drept, textele nu dispar, dar nici complete nu vor mai fi?!

Apr 16 2008 @ 16:29, Suzi :

Era o gluma timpita… :) vor fi integrale complete si exacte! De ce-as face asa ceva? N-ar fi frumos din partea mea.

Apr 16 2008 @ 16:32, Ovidiu :

#:-s

Apr 16 2008 @ 16:34, believer :

hello again :)
io folosesc functiunea de citit rss-feeds din prograamul meu de mail (thunderbird- il recomand tuturor, e destept si e agil si e free source), asa ca, atunci când scrii ceva, textul vine direct in my inbox. cu poze cu tot.

daca mi-ar placea sa te ascult ?
DA. dar nu daca am de ales intre citit/auzit.
(sa stii ca te-am “recitat” de câteva ori mamei mele si s-a distrat ! :)
adica, ce vreau pentru ca sa spun: esti funny si audio!

Apr 16 2008 @ 16:36, believer :

free source* adica open source si free from charges :d

Apr 16 2008 @ 16:42, Suzi :

Sarumina.
Da, nu cred ca m-am exprimat eu bine, nu e vorba de o substituire a posturilor, ci doar asa un altfel de ambalaj… :)

Apr 16 2008 @ 16:43, Leah :

Draga Suzi,

Blogul tau este fermecator, de aceea imi place foarte mult sa il CITESC. Nu stiu, simt ca si-ar pierde un pic din mister daca ar fi sa-l ascult… Parerea mea.

Leah

Apr 16 2008 @ 16:50, Suzi :

Leah, pai de aia o sa pastrez textele puse ca si pina acuma.

Este doar un experiment, nu este o mutare radicala si complecta :) Sa videm ce-o sa fie, sarumina ca ai scris:)

Apr 16 2008 @ 17:26, Alen Deloc :

Păi cum aşa Suzi, una vorbim şi alta respirăm (că de fumat nu fumăm, nu-i aşa) ? Adică n-am aranjat ca să începi şoul şi să facem urechile oamenilor dependente de el ? Iar pentru asta să scrii din însemnare doar o propoziţie şi apoi să pui o legătură cu textul “Ascultă mai departe” (nu “Citeşte mai departe” !) către fişierul mp3 ? Acum o întorci ca la Dablin ? Şi planurile de îmbogăţire punînd un calup publicitar la începutul şoului, aşa cum am stabilit eu, impresarul tău ? Şi pe astea le-ai uitat ? Dar de visul de a ajunge la Mollywood (Hollywood-ul moldovenesc) unde să faci un film bazat pe şou cu Andreea Marin în rolul tău şi Riciard Gir în rolul lui Geisăn ? Arunci toate astea pe fereastra calculatorului pentru a încuraja conservatorismul unora care nu vor decît să vadă nişte litere pe un ecran ? Pe ăştia îi asculţi tu, pe nişte oameni care refuză să asculte glasul naraţiunii ?

====================

Acum fără mişto, nici n-a pus Suzi un prim clip şi lumea a intrat în panică, mai ceva ca în povestea cu drobul de sare. Sigur că există posibilitatea ca Suzi să se lase prinsă de mirajul podcasturilor şi să abandoneze scrisul, dar pînă la asta mai e cale lungă şi multe ore de povestit. Trecerea de la statutul de vedetă a blogului la vedetă a podcastului nu-i aşa de uşoară, e ca trecerea de la filmul mut la cel sonor. Dar merită încercat şi ceva nou, există oameni care sînt nu numai scriitori buni, ci şi povestitori buni şi ar fi păcat să nu-şi pună în valoare şi talentul ăsta.

Apr 16 2008 @ 19:15, Suzi :

Sa nu ne pierdem mintile! Mie mi-ar placea sa ma interpreteze Andreea Marin! Ca e draguta si vorbeste si frumos exact ca mine, semanam foarte bine! Despre Geisan… ce sa mai spun, Riciard Ghir este mic copil…
La inceput o sa bag textul exact asa cum il scriu, apoi o sa adaug “suprize” pentru ascultatori, si dupa aia o sa scriu foarte laconic… Si sper sa ma invite la radio dupa asta, sa-mi cumpere eventual micile mele monologuri!
Acum fara misto, nici nu stiu daca o sa citesc eu insami textele alea, eu nu am zis ca vor fi in propria-mi interpretare… de exemplu Alegzandra va fi o interpreta… :D si alti invitati care nu-i dezvalui!:D

Apr 16 2008 @ 21:12, rozela :

haha ce m-am ras la faza cu suzi sou:) (ps1 n-am diactritice, sorry) (ps2 alen deloc nu-i munte alb, nu? n-are cum sa fie, e prea amuzant/a)

cat despre podcast eee…e! nu cred ca as asculta, insa nu am nimic impotriva ideii. pur si simplu mi-e incredibil de lene sa intind mana pana la castile pe care le am in fata mea (!) pe birou si sa le pun la urechi:) suna patologic, dar chiar mi-e foarte, foarte lene. de regula nu clicai nici pe clipurile muzicale sau glumetze postate pe bloguri decat daca postatorul se jura pe toti sfintii ca-i cea mai tare chestie din univers si daca n-o ascult pierd unica ocazie din viata mea. or something.

Apr 16 2008 @ 21:28, Suzi :

Vai Rozela, să nu dai tu drumu la căşti…ţţţ…! Nu esti singura am impresia /:) Da ii bun macar ca ai ridicat degeţelele sa scrii, ceea ce apreciez efortu, sa stii!!!
Alen nu e Muntealb, Muntealb acuma munceste, studiaza, are treaba!

Apr 16 2008 @ 21:36, rozela :

vai dar cum? mai plejar, av cors. m-a astenizat primavara complet da’ n-am disparut, am amutzit numa’:D

Apr 17 2008 @ 09:25, mihaela3 :

pai mi-e indiferent, eu de citit tot o sa citesc
dar poti sa incerci si vedem dup-aia ce iese :d

Apr 17 2008 @ 12:04, Suzi :

Bine bun multumesc si tia.

Pina acuma io am dedus clar ca audio este un lucru dubios!:D





Comentează:

Click to hear an audio file of the anti-spam word

:) :( :d :"> :(( \:d/ :x 8-| /:) :o :-? :-" :-w ;) [-( :)>-