Scris pe 18-05-2008 capitol Carneţelul lui Suzi

Poate sună meschin şi moraliceşte foarte discutabil, dar e jurnalul meu şi astea sînt gîndurile ce mă preocupă.

M-am trezit dimineaţă la ora 6, la ora 7 am deschis ziarul şi scria că autorităţile chineze sînt disperate cu copiii rămaşi orfani în urma catastrofei bieţii oameni cum i-a prins acuma nici nu pot să mă gîndesc. În fine, chestia care m-a luminat pe mine şi am auzit dintr-odată muzică de îngeri cu coroniţe de flori artificiale dar care par foarte naturale!, în urechi, a fost că îi dau spre adopţie, ce să facă. La ora 7 şi un sfert m-am hotărît că poate n-ar fi o idee rea să adoptăm şi noi.

La ora 7 şi 20 îl zgîlţîiam pe DD hai să-ţi spun ceva, se dă copii, măi, sînt mulţi rămaşi pe drumuri! DD dormea şi mi-a zis foarte clar că este configurabil! Ce să fie configurabil? Tot sistemul. Fiind cu capsa pusă pe copii chinezi, nu m-am dat bătută şi am insistat, am explicat uite, m-am uitat pe net la autoritatea de adopţie, noi ne încadrăm destul de bine, avem între 30 şi 55, avem casă avem salar şi culmea, nu sîntem obezi, ceea ce este o condiţie clar stipulată de guvernul lor.

La care m-a întrebat dacă (iar!) am băut şi cît e ora. Nu şi respectiv 7 jumate. Am prezentat situaţia care este gravă şi eu o să trimit un mail la noi aici la agenţia naţională de adopţii internaţionale, că am vrea şi noi să luăm. Am observat că pe unele situri care erau firme din astea, toţi copiii erau foarte drăgălaşi şi pozaţi în studiouri cu fundiţe în cap rîzînd super de frumos, la agenţiile de binefacere arăta nişte copii foarte urîţei şi murdărei. Ceea ce mi s-a părut tare aiurea şi nedrept.

DD m-a întrebat cuuum o să ne înţelegem cu el (!) şi că ai văzut Angelina ce-a zis că-i iubeşte mai mult pe ăia adoptaţii decît pe a ei? Mă intrigă cum ajunge el să citească “ştiri” din astea, deşi spune că vipurile sînt nişte proaste şi noi şi mai proşti că citim bazaconiile lor; asta înseamnă că-mi ascunde unele hobiuri pe care le-am putea avea în comun. Dar nu am insistat.
Aşa vrei să ajungi şi tu?
Cum anume?
Să iubesti pe copilul ăla mai mult decît pe al tău natural?
Care copil natural?!
Nu ştiu! Unul! Du-te mai gîndeşte-te, mai vorbim, băi, mă sperii, nu scrie nimica la nici un guvern, lasă-mă să dorm, să mă interesez, hai că vedem, ştii că sînt cozi chilometrice la adopţii, ştii că tre să dăm teste psihologice, da? M-a dezarmat.

A apărut mama pe net, am zis iaca ea e părintă, e trează, să-i spun, uite mama copiii ăia, iau şi eu unul! Mama a tăcut, a oftat, a tăcut iar, m-a luat cu Suzica, Suzica, mamădragă …. să vorbesc cu tactu, ştiu şi eu, e greu, cine sînt oamenii ăia?, ai băut ceva?, lu mama poţi să-i spui…!

Poftim.

** pentru doamna sau domnul care de trei zile încoace mă tot întreabă, să ştiţi că eu nu ştiu dacă se mai mulge vaca atunci cînd este gestantă.

38 comentarii

May 18 2008 @ 13:06, mihaela3 :

bey nu-i de ras si tu ma faci sa rad :) :(
glumind un pic ai putea fi o angelicajolica a romaniei e ce zici?:D

May 18 2008 @ 13:06, Drina :

Ce dragut ar fi! O familie internationala. Parinti romani care traiesc in Irlanda si au un copil chinez :) N/as vrea sa te descurajez, dar tin minte ca atunci cand a fost tsunami-ul in Asia zicea Mihaela Radulescu ca vrea sa adopte un copil de acolo si nu are copilul nici acum. Banuiesc ca e complicat sau a renuntat ea usor.

May 18 2008 @ 13:12, Suzi :

Deci ar fi foarte frumos si aproape imposibil am impresia! Sint foarte multe porcarii, liste de asteptare chiar chilometrice, hirtii si dosare si teste - normale, zic eu, si guvernele tarilor respective au tot felul de reguli si legi, dar cred ca daca vrei, poti, sint o gramada care au adoptat. Dar e intr-adevar complicat, din cite am citit eu pe net, de dimineata pina acuma.

May 18 2008 @ 13:42, vio :

zbate-te, nu te lasa batuta! :>

ps mi se pare un gind foarte frumos.

May 18 2008 @ 14:21, tuvia :

stiu ca nu esti fana sex&city, dar charlotte la sfarsitul ultimei serii primeste intr’un plic o poza cu o fetitza, chinese, dragutza. Incercasera sa adopte, s ea avea o prob si nu putea sa aiba copii, si dupa 1000 de ani, au reusit…evident ca e doar un serial, dar mi’am adus aminte :)

daca esti serioasa si chiar iti doresti asta, iti doresc succes.Azi dimineata am plans la stiri, aratau bebelusi scosi de sub ruine si angajatii diferitelor companii care faceau coleta si se rugau pt supravietuitori :((

May 18 2008 @ 16:33, ilka :

** ocolind subiectul cum-ne-afecteaza-pe-noi-toti-dansul-placilor-tectonice, pentru doamna sau domnul care de trei zile încoace o tot întreabă pe Suzi, să ştiţi că ea nu ştie dacă se mai mulge vaca atunci cînd este gestantă, dar stie pe cineva care se va interesa.

May 18 2008 @ 17:35, sisi :

mie mi se pare un gest foarte nobil sa adopti un copilas :) saracii de ei chiar ca ar merita o familie . eu personal ma gandesc cu groaza la ce soarta ii poate astepta : sa sfarseasca in diverse centre de plasament unde sa fie maltratati sau sa fie adoptati e cine stie ce bolnavi psihic .

May 18 2008 @ 18:15, Monica :

eu am observat doar ca nu ai raspuns la aceeasi intrebare pusa se mai multi oameni dragi tie, si nu se face, si anume daca ai beut. si 2 la numar, te-a speriat testul psicologic. di ce?:-w

May 18 2008 @ 19:42, Vio :

s-o fi temut ca tre sa sa faca scientoluaga ca sa pua sa adopteze… /:)

May 18 2008 @ 19:49, Suzi :

Este un gest foarte frumos, pe care multa lume il face, dar multi oameni nu fac neaparat publica chestia asta. Iar copiii din China au familii care ii asteapta, am gasit foarte foarte multi pe net!!! Numai de i-ar lasa guvernul chinez, burmanez etc.
Testul psihologic?:) Ah era o glumita :)
Si cu bautura, le-am spus ca nu si nu! Ceea ce n-as putea afirma acuma..;))

May 18 2008 @ 19:53, Suzi :

Ilka, da chiar daca poti afla ar fi un lucru benefic pentru bietii zootehnisti! Am cautat si io si numai situri timpite da gugalul unde nu se lamureste omul!

May 18 2008 @ 23:45, Monica :

ma bag ca musca in laptele vacii in discutie: eu zic c anu ar fi logic sa produca lapte, gestanta fiind, ca organismul produce lapte cat e un vitelus sa faca muuuu si sa ceara papa. deci, pana instalezi dumneata un sondaj aici daca sa dea vaca lapte cat ii bortzoasa, eu votez ca NU, ca nu e logic[-(

May 19 2008 @ 07:41, alegzandra :

Io nu inteleg o chestie: de ce sunt mai interesanti copiii din China si nu-i mai simplu sa iei unul din Romanica de egzemplu? Ca traume si nefericiri cred ca au si ei [-( daca asta e criteriul. PLus ca daca la noi in Romania unii se iau de cetatenii onorabili ai Sucevei :-w iti dai seama ce-or zice de chinezi…

May 19 2008 @ 07:43, Oachi :

Pai in rest, cand fostul vitel e deja bou mare, de ce da ? @-)

Cred ca m-am incurcat …

May 19 2008 @ 09:21, Suzi :

Da, si eu cred ca nu mai produce cind e gestanta, dar adevarul e ca nu am cunoscut nici o vaca gestanta si sa-mi pun problema daca are lapte. Pentru mine, vacile au tot timpul lapte :-??

Oachi, dar poate cind e boul mare, vaca aia mai are un bou mai mic, adica o mai avut alti copii intre timp, pe care i-o hranit cu laptele ei!

May 19 2008 @ 09:27, Suzi :

Alegzandra, ai dreptate! Dar eu nu m-am gindit sa vreau sa adopt un copil in sensul sa-mi… intemeiez o familie si vreau sa adopt unul si vreau neaparat chinez, ca romanii nu-mi convin! Eu doar mi-a fost mila de ei, sa stii, adica am citit ca e nenorocire si m-am gindit uite iau si io unu ca saracu ce mic e. Ai dreptate, ca sint multi copii nacajiti orfani vai de capul lor in orfelinate la noi. E o mare tiganie cu copii de infiat, cunosc citeva persoane care au adoptat si au dat super spaga, sa ia un “copil bun”. Si la noi, in general, am observat ca lumea este foarte reticenta in privinta adoptiilor…
Ah aia cu chinezul la Suceva sint de acord cu tine :) Oriunde cred ca ar fi o ciudatenie!:)

May 19 2008 @ 09:39, Ramona :

Eu zic ca e o intentie foarte nobila si iti doresc succes. Dupa aceea, te-as ruga mumos sa-mi dai si mie un link, doo, pe unde ai gasit mai multe detalii despre conditii. Nu pt mine, ca eu nu-s maritata (inca, zice Roli :)), dar pt o doamna cu suflet mare. Daca aveti bunavointa si posibilitatea.

May 19 2008 @ 09:50, Suzi :

http://www.chinesechildren.org/
Sau poti da pe gugle chinese children adoption.

In fiecare tara exista o agentie nationala ceva care se ocupa cu adoptiile internationale. Daca nu ma insel eu, te duci si faci cerere, zici ca vrei un copil, faci un dosar, si dupa aia te asezi la coada. Pentru ca pe piata este cerere mare de copii, dureaza multisor, ca nu esti Madona, si cum am zis, asta nu inseamna ca guvernul n-o sa hotarasca sa construiasca orfelinate cu banii de la ajutoare si sa mentina criteriile de adoptie ca si pina acum.
Sau te duci in China, la un leagan de copii, iti alegi pe unul, zici ca vrei sa-l adopti si faci actele. S-ar putea sa dureze mai putin decit sa-ti astepti rindul la o agentie.

May 19 2008 @ 10:14, kiki :

suzi, stai putin.
mie, ca cititoare de moara lu suzi org mi-as dori pt suzi un copil de suzi. foarte frumos!

de ce oamenii misto nu fac copii? trebuie

May 19 2008 @ 10:22, Suzi :

? Sint o gramada de oameni misto care au copii:)!
In plus, cine-ti garanteaza ca din doi oameni misto iese un copil misto?:) Poa sa semene cu neamurile cu care ne-am certat, socrii pe care nu-i suporti, poa sa ne mosteneasca vreun defect sau poa sa fie chiar un fraier! :d

May 19 2008 @ 11:38, kiki :

generalizarea am bagat-o la final.
trebuia focusat pe copil de suzi. care, garantez eu, ca cititoare, ar fi adorabil. eu una mi-l doresc

sunt o gramada de oameni misto care nu au copii si ma oftic de fiecare data. zau ca am niste prieteni, super, destepti si cu casa, bicliclete ca stau in olanda si cand ii aud sa adopte, da, mi se pare frumos si omeneste super, dar mi-e ciuda, nondales.
io acuma ma joc, fireste, ca nu are legatura cu ciuda mea nimic pe lumea lor, dar uite ca ti-am zis si tie!

daca din doi oameni misto nu iese copil misto, atunci e bataie de joc:):):)

si vezi emoticoanele de la final? ei bine, eu am vrut, la final de comentariu sa inserez niste emoticoni prin diverse paragrafe (cum bine se observa in ce hal de mult am scris) da’ nu m-a lasat. asa ca zambesc la final pt tot comentariu

May 19 2008 @ 11:50, Suzi :

Kiki suna foarte dubios cum iti doresti tu copil de Suzi. :D
Dar o sa ma gindesc la gindurile tale, pe cuvintu meu :) Adica am inteles ideia, ai dreptate, asa zic si eu, oamenii care-mi plac mie ar trebui sa procreeze. :D

Uite, Idiocracy este un film, care desi are nota proasta, mie mi se pare genial :D
http://www.imdb.com/title/tt0387808/

May 19 2008 @ 12:13, kiki :

suzi, da’ n-are nicio legatura cu ce am vorbit noi, right? sa ne intelegem

May 19 2008 @ 12:23, Suzi :

Ce sa n-aiva legatura?! Filmu?! Haha, pai ma tem ca are legatura :) In film este vorba despre americani care erau prosti, in viitor, ca lumea nu mai facea copii, majoritatea celor cu aichiu mai rasarit nu se complicau sau nu aveau timp sau chestii (aici nu zic ca io as avea aichiu, dar ca sint multi oameni inteligenti care nu fac copii, ca si prietenii tai), asa ca in timp s-o prostit!Un el si o ea din zilele noastre, de o inteligenta… medie, sint teleportati in viitorul ala plin de prosti si ajung sa-i conduca.

May 19 2008 @ 12:32, kiki :

har domnului ca is destepti in prezent. americanii, zic (tu nu ai emoticon de ras, suzi?)

multumesc ca ai zis, ca serios din link nu mi-a ramas decat o singura idee principala, eronata, cum bine s-a vazut mai sus:)

io in timp ce scriam la comentariu am primit un banc prost:

O balena (mascul) se invarte in jurul unei femele si-i spune cu dojana:
- Guvernele tuturor tarilor, sute de organizatii ecologiste, lideri politici de marca, milioane de oameni - toti se lupta ca specia noastra sa supravietuiasca, iar tu imi spui mie ca te doare capul…

May 19 2008 @ 12:36, Suzi :

Acuma is inteligenti fata de cum aratau in film:D De exemplu nu stiau de ce nu le merge agricultura si era pentru ca irigau cu suc :)) si filmul e plin de prostii de-astea :)

Haha, misto bancu!:D

May 19 2008 @ 12:38, tuvia :

super tare idiocracy :) prost, dar bun, cum ar fi…maica-mea e singura dintre pretenele ei care a facut copii.Prietene misto, inteligente, umblate, fashion smashion and all. Eu n-as vrea, dar sunt inca tanara si nha, who knows.Poate ajut omenirea adoptand, desi nu stiu daca dau si la single mothers.

ah am uitat sa zic ca si eu si frati-miu am iesit minunatzi si geniali, da? si ca pretenele lu mama sunt geloase acu =))

May 19 2008 @ 12:44, Suzi :

In Romanica stiu io o gagica singura care a adoptat o fetita acum multi ani.
Toata lumea e geluasa pe cei cu copii, la o vrista :D

May 19 2008 @ 13:01, kiki :

io daca as fi Bogata as face sapte copii. deci cred ca momentan nu sunt nici macar Bogata/7 daca nu fac macar unul

misto bancu, adica l-ai da mai departe? asta e criteriu:)

May 19 2008 @ 21:48, ilka :

nu sunt specialista in zootehnie, dar am niste persoane intelepte in jurul meu si iata ca si-au dat cu parerea (da, ca un bun jurnalist ce NU sunt, verific si eu mai multe surse .. ca nu imi place sa spun ori transmit aiureli) si iata rezultatul: oamenii mei spun ca situatia difera de la mama-vaca la mama-vaca. In prima parte a gestatiei vaca da lapte si se mulge, apoi, spre finalul perioadei de gestatie -aprox ultimele 2 luni, spun oamenii mei - vaca nu se mai mulge.
Noh, asta imi aduce aminte de povestea in care regele isi pune fetele la incercare si le da tema de casa sa aduca un cadou, dar de fapt sa nu aduca ..sau ceva de genul asta..detalii doar doritorilor! astept sa fiu rugata, ba chiar implorata sa spun povestea :-\

am mare incredere in oamenii mei, dar l-am intrebat si pe fratele Google si am dat de http://www.telelearning.ro/curs/pregatire_vaci_fatare.htm
mi se pare destul de util pt nenea/tanti cu stelutele.

daca voi visa cu vaca intarcata, jur pe carne de porc ca voi adopta si eu un vitel. asta asa, ca sa nu deviem de la subiectul adoptiei! :”>

May 20 2008 @ 10:04, Suzi :

Kiki, nu l-as da. :)

Ilka, multumesc frumos ca te-ai interesat, si persoanele interesate macar vor avea o mica bucurie cind vor nimeri poate iar pe aici!

Ce cadou e cu regele ala!? Te rooog spune povestea, sint intrigata chiar!
Adopta o vitica, sa dea lapte cind o fi, suna materialist, dar e bine sa ai lapte brinza oo naturale! Si o vitica nu-i de colea…

May 20 2008 @ 15:25, optzecea :

offtopic pt cel interesat, vaca gestanta se mai poate mulge, dar treptat ii dispare laptele ;))

May 20 2008 @ 15:26, optzecea :

din experienta de la una dintre mamaile mele care are vaca :P

May 20 2008 @ 15:28, optzecea :

iar laptele in permanenta e fiindca vaca an de an are (musai) un plod :D

May 20 2008 @ 15:28, Suzi :

Ntzeleeeg:D Multumiiiim:D
Si cam cit timp nu are lapte? O luna, doua…?

May 20 2008 @ 20:18, ilka :

:-$ foarte pe scurt: povestea este despre un rege care pune la incercare o tanara si ii da tot felul de sarcini (taskurile zilelor noastre). Sirul se termina cu ” sa imi dai un cadou, dar de fapt sa nu mi-l dai” …si fata superisteata a venit in fata regelui cu un porumbel pe care l-a eliberat acolo…si a venit cu un cadou, dar de fapt acesta a zburat, deci nu se pune!

si cu basme de genul asta am crescut eu. nu e de mirare ca sunt asa acum!!! :”>

=)) da’ stiu ca n-aveti liniste din cauza vacii!!!
Suzi..ai venit cu intrebarea daca se mulge sau nu. Acum revii cu da sau nu lapte…sa stii ca nu e totuna. Vaca NU se mulge si nu da lapte cu aprox. 2 luni inainte de a fata si dupa ce a fatat aprox. 2 saptamani DA lapte si se mulge..dar e laptic fie pt vitel fie de aruncat…ca e bleah la gust. atat stiu eu despre lapte si imi inchei pledoaria. Ne vedem la alta insemnare de-a ta. 3:-o
noh, va las ca da laptele in foc !!!!

May 23 2008 @ 21:15, optzecea :

depinde de vaca :D in ultimele 2-3 luni cred ca nu mai da deloc lapte





Comentează: